Projekt pn. "Włączenie wyłączonych –
aktywne instrumenty wsparcia osób niepełnosprawnych na rynku pracy".
- Projekt polega na przygotowaniu kompleksowej propozycji wdrożenia do systemu prawnego nowych i zmodyfikowanych instrumentów wspierania aktywności zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
- Projekt partnerski realizowany przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej (lider), Polski Związek Głuchych, Polską Organizację Pracodawców Osób Niepełnosprawnych oraz Stowarzyszenie Czas Przestrzeń Tożsamość.
Oferowany instrument:
BIZNES BEZ BARIER - ASYSTENT DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJJesteś osobą z niepełnosprawnością i planujesz lub prowadzisz działalność gospodarczą?
Zatrudnij asystenta, który pomoże Ci w prowadzeniu biznesu!
- Co oferujemy?
- Jakie korzyści wyniesiesz?
- Jak to działa?
- wpis do CEiDG potwierdzający prowadzenie działalności przez nie dłużej niż 24 m-ce
- orzeczenie o niepełnosprawności
- umowę o pracę lub cywilnoprawną z asystentem
- formularz zgłoszeniowy
- deklarację uczestnictwa w testowaniu
Zarejestruj się na spotkanie informacyjne dostępne na stronie, a w ciągu 14 dni od daty zakończenia naboru otrzymasz od nas:
- umowę na refundację na okres 6-miesięcy
- wzór umowy z asystentem
- wzór wniosku o zwrot wydatków poniesionych na zatrudnienie asystenta
Co miesiąc przyślesz nam:
- oświadczenie o aktualności kryteriów kwalifikacyjnych
- rachunek lub fakturę VAT za usługi asystenckie i potwierdzenie zapłaty wynagrodzenia
Podpisz umowę! My przelejemy Ci co miesiąc 70% kosztów na Twoje konto! Skorzystaj ze wsparcia już dziś!
Chcesz wiedzieć więcej?
Zadzwoń lub napisz do nas – tel. 575 480 430 e-mail: asystent@cpt.org.plDyżury telefoniczne pełnione są w każdy poniedziałek, środę, piątek przez cały październik w godz. 8.00-15.00.
Znajdź dodatkowe informacje i wzory dokumentów na stronie wlaczeniewylaczonych.pl lub www.cpt.org.pl/asystent