Usługa komunikacji w polskim języku migowym

Print Drukuj
Usługa komunikacji w polskim języku migowym
realizowana przez Centrum Informacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia.
Nowa forma kontaktu z Zieloną Linią jest realizowana od 1 sierpnia. Usługa jest dostępna w godzinach od 9 do 17. 

Oprócz znanych dotąd form kontaktu z konsultantami Zielonej Linii (telefon, czat, e-mail), teraz informacje o rynku pracy mogą uzyskać również osoby niesłyszące lub słabosłyszące, posługujące się polskim językiem migowym (PJM).

Do kogo skierowana jest usługa?

Usługa jest skierowana do osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM) i które chcą uzyskać informacje o rynku pracy.

Jak skorzystać z usługi?

Są dwa sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:
  • rozmowa z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, przez Internet, połączenie jest możliwe z dowolnego miejsca i nie wymaga wizyty w urzędzie pracy;
  • jeżeli podczas wizyty w urzędzie pracy potrzebny jest tłumacz języka migowego, pracownik urzędu pracy połączy się z konsultantem Zielonej Linii, który będzie tłumaczył rozmowę na język migowy.

Pełna informacja na portalu Zielona Linia.

Dzięki komunikacji w języku migowym każda osoba zainteresowana tą formą kontaktu uzyska potrzebne informacje dotyczące rynku pracy oraz usług powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy. Dodatkowo, nowa forma kontaktu Zielonej Linii umożliwi komunikację w języku migowym z pracownikami urzędów pracy na miejscu w urzędzie.
Informacje o publikacji dokumentu