Komunikat dotyczący obsługi Klienta

Print Drukuj
Komunikat dotyczący obsługi klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
 
W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, w celu minimalizacji skutków rozprzestrzeniania się koronawirusa, zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie lub poprzez pocztę mailową, tradycyjną oraz portale praca.gov.pl oraz ePUAP.
 
Bezpośrednia wizyta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie jest możliwa -
prosimy, aby przed wizytą skontaktować się z urzędem telefonicznie, mailowo lub listownie w celu ustalenia terminu spotkania. 

Dokumenty kierowane do Urzędu można składać:
- bezpośrednio do skrzynki podawczej (przy wejściu do siedziby Urzędu),
- drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. W. Pola 4, 12-100 Szczytno,
- elektronicznie, za pośrednictwem:
  • platformy praca.gov.pl (wymagany profil zaufany lub podpis elektroniczny),
  • platformy ePUAP: www.epuap.gov.pl
  • poczty elektronicznej: pup@pup.szczytno.pl. 
 
REJESTRACJA W URZĘDZIE PRACY
Aktualnie, istnieją trzy możliwości rejestracji w urzędzie pracy:
  • pełna rejestracja elektroniczna na portalu www.praca.gov.pl (wymagane posiadanie profilu zaufanego);
  • pre-rejestracja, tj. dokonanie częściowej rejestracji elektronicznej i zgłoszenie się do urzędu w wyznaczonym terminie w celu jej sfinalizowania;
  • rejestracja osobista w siedzibie Urzędu po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu (tel. 89 621 77 37 lub 89 621 77 39).
W razie wątpliwości szczegółowych informacji udzielą pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Szczytnie.
Kontakty telefoniczne w poszczególnych sprawach: DANE TELEADRESOWE.

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną, prosimy o przestrzeganie obowiązujących środków bezpieczeństwa.
Informacje o publikacji dokumentu